dimecres, 7 de març del 2012

Love is in the air...

    17 dies... 3 països... 2 persones... El retrobament més esperat...




LOVE IS IN THE AIR...


L'amor simplement flueix... No es pot veure... Però es pot olorar... Es pot notar a la pell... Es pot sentir a la panxa...
I, justament això, és el que aquests 27 díes amb el Jaime, he experimentat més que mai...


No tinc quasi paraules per descriure les emocions viscudes aquests dies, entre Malaysia, Tailandia i Laos... és INDESCRIPTIBLE el que he sentit al retrobar-me amb el Jaime després de 5 mesos...


A l'aeroport de Kuala lumpur, no sabia ni on posar-me de lo nerviosa que estava... Amunt i avall de l'aeroport... Em vaig menjar un gofre per calmar els nervis i tot... 3 hores i pico de retràs.... Aterra el seu avió i només surten que nois semblats a ell... Nerviosíssima...!... Va, i li pregunto a una dona occidental (jo i ella erem les úniques occidentals esperant algú) a veure si esperava algú del vol d'Amsterdam; per sort sí... Ja em vaig quedar més tranquila... Per al moment, li arriba el marit...... I el meu?? On era?? Després d'uns minuts (llarguíssims) el vec aparèixer....... Què guapo...... Quina abraçada més... Esperada....!
No m'ho creia... Era real? Ens retrobàvem a Kuala Lumpur? Increíble...
Durant aquests dies junts hem viscuts moments de tots colors... I és que el Sud est asiàtic, especialment LAOS és això: EXPERIÈNCIA RERE EXPERIÈNCIA...


Hem dormit en bungalows al mig de la naturalesa... On la sortida del sol es veia des del llit... I on vam tenir una inquilina a l'habitació: una aranya de dimensions ben raonables (no s'assemblava amb res amb les que et trobes per casa...)


Els nens i nenes de Laos ens han captivat... Enamoren tal com són... Tocar-los, donar-los-hi xocolatines, parlar amb ella encara que no t'entenguin, fer-los riure....


Hem viatjat en busos que quasi quèien a trossos... Però curiosimanent, quan estava asseguda en aquesta busos sempre pensava "no ens passarà res, aquest trajecte el fan cada dia i encara que sembla que el bus no tiri a les pujades o que es vagi a cremar el motor, tot anirà bé..."


Hem disfrutat de l'exquisit menjar asiàtic... Veure al Jaime disfrutant d'una noodle soup no té preu... I jo amb els fried noodle with chicken.... Vam trobar un restaurant on feien el millor fried rice que mai havíem menjat...
Cada apat l 'hem disfrutat com si fos l'ultim... 
Un dels meus plaers a la vida és menjar... I em fascina anar de país en país i degustar el que cada un d'aquests ofereix.... Des de que vaig començar el viatge hi ha algunes coses que abans no m'agradaven i que ara m'encanten... Com el tè, que ara em flipa.... El cogombre, no puc viure sense ell... el gengibre, que el poso a tot arreu, inclús com a tè amb només aigua bullint...


Hem estat a l'hora de la pregària a Budha a 5 o 6 temples... Quins moments tan especials... Asseguts al costat dels monjos mentre recitàven els mantres.... IMPRESIONANT...


Hem jugat a la petanca amb unes quantes copes de vi de més... ;)


Hem vist la posta de sol més bunica que mai abans havíem vist... Un sol tan rodó i taronja....


Hem regatejat als mercats... Però a Laos, arribava un moment que ja no podiem més, ens feia pena només de veure que el que ens estàven venent era ja de per si baratíssim... Em costa molt regatejar a Laos....


Crec que les fotos parlen per si soles...










Nong Kiaw em segueix enamorant...
A mi tambien nena...





Como disfruto con los peques....










































Hem disfrutat al màxim, l'un de l'altre...........


2 comentaris:

  1. OOOOooh casi no m'assabento de la teva última aportació, t'he envejat, no et pensis que et desitjo al Jaime ehh jajaja sinò la relació en sí. Magnific. PD: la nena aquella porta un ganivent d'unes dimensions importants...:S he flipat na mica aquí.

    ResponElimina